Skip to main content
kbo header nw

Let op mail van 'ING'!

 

 
 
 
   
 
 
 
 
 

Waarom is mijn rekening in een beperkte omgeving gezet?

Er is een ongauthoriseerde betaling op uw ING internetbankieren gedaan zonder enige toestemming. Tevens hebben wij uw  internetbankieren in een beperkte omgeving gezet. Dit doen wij uit voorzorg om fraude per direct tegen te gaan en onze clïenten te beschermen.

Wat kunt u doen om de blokkering op te heffen?

U kunt de blokkering opheffen door in te loggen op ING internetbankieren. Ook starten wij een procedure om deze incident te voorkomen in de toekomst zodat u gemakkelijk en veilig kunt betalen door middel van uw internetbankieren. Bij deze procedure kunnen wij tevens om persoonlijke gegevens vragen die alleen de rekeninghouder heeft.

Klik op de onderstaande button om in te loggen.

 

 

 

Wat gebeurd er als ik niet meewerk aan de procedure?

Mocht u niet beschikken over deze gegevens dan zijn wij verplicht u rekening permanent in een de beperkte omgeving te laten tot wij de benodigde gegevens van uw hebben. Ook zijn wij verplicht om de volgende beperkingen te hanteren.

  • Betalingen doen of geld overmaken
  • Toegang tot spaarrekening is geblokkeerd
  • Uw persoonlijke of financiele informatie wijzigen
  • Automatische incasso is niet mogelijk.

 

 

   
 
 
Afmelden
Alle genoemde tarieven zijn onder voorbehoud van wijzigingen.
Om er zeker van te zijn dat de ING e-mails goed aankomen, voeg noreply
@ing.nl toe aan uw adresboek of safe list.